jueves, 25 de junio de 2015

LES MEVES VACANCES A ROMA

Del de 14 al 20 de Juliol marxaré de vacances a Roma, i em trobaré amb els coneguts que jo i la meva mare coneixem, jo crec que algun dia anirem a sopar al Castillo de las Pizzas que les fan més bones que el pà!! Em sembla que també aprofitarem per anar a la platxa de Roma, com que la Tizziana està embarassada porta una nena li diré que em deixi ficar la mà a sobre de la seva panxa per saber si em dona una patadeta. Li diré a la meva mare que si em deixa sortir de festa amb el germà de la Tizziana de festa algun dissabte i jo crec que això serà tot el que faré. I després estarem a Puigcerdà perquè el dia 13 d'agost és el cumple de la meva àvia que farà 78 anysi el 28 d'agost la meva fillola farà 14 anys i espero passar-m´ho més que bé tot l'estiu!!

Bon estiu Companys


No hay comentarios:

Publicar un comentario